måndag, april 03, 2006

Veckan som gick...

Måndag:
Börjar vänja mig vid sommartiden...
Har kommunstyrelsegrupp på morgonen och går igenom veckans ärenden. Träffar Företagarna på lunch och har möte med GöteborgsRegionens presidium på eftermiddagen.
Kvällen ägnas åt offentligt möte med Alliansen i Örgryte/Härlanda-föreningen. Där jag, Jan Hallberg, Carina Liljesand och Anders Flanking berättar om vilka frågor vi vill driva och svarar på frågor. 80-talet personer kommer. Samtidigt har fp ett offentligt möte till om äldreomsorg. Även dit kommer ett 70-tal personer! Kul!

Söndag:
Tävlingen fortsätter. Idag står jag i entrén. Linneas lag gick inte vidare. Ringer Anna - hon är förkyld stackarn. Slappar i soffan och läser handlingar inför måndagens möten.

Lördag:
RM i truppgymnastik. Linnea tävlar - jag är speaker. Gymnaster (11-15 år) från nästan hela Sverige tävlar i Valhalla Sporthall - fantastiskt duktiga!

Fredag:
Partistyrelse i Stockholm. Politiska läget diskuterades och en del frågor som finns kvar att lösa inom Allians för Sverige.

GT's mittuppslag: "De kan stava till gång" - gruppledarna har utmanat varandra på 7 km stavgång i Ängårdsbergen - dagen före Göteborgsvarvet. (Göran J har lämnat wo, Frank Andersson ersätter - Kia Andreasson (mp) tycker att det är fusk...) Bara 4588 steg idag.

Torsdag:
Tränade jag för 3:e gången på samma vecka - börjar nästan bli en vana... ;) Lunchade med UL, blir alldeles för sällan.
På kvällen var jag på Handelskammardagen och lyssnade bla på Anders Källström - mycket bra! Thomas Östros talade näringspolitik och talade både för sig och Fredrik Reinfeldt (som lämnat återbud). 9989 steg!

-------------
Rättad till bloggformat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar