onsdag, februari 15, 2006

OS & HB

Har jobbat hemifrån idag. Det jättebra när man kan koppla upp sig och det fungerar som om man satt på kontoret. Nu gör det inte det... Jag når min mail ändå via internet men inte alla mina hemliga dokument... Tur att det inte är så många!

Linnea är krasslig med feber. Hon ställer in tjejträffen hon skulle på och ligger kvar hemma på soffan hela dagen. Vi hejar på Anja i störtloppet. OS-brons!

Sedan går jag faktiskt iväg och tränar!!! (HB)
De har bytt ut cyklarna som man värmer upp på så nu kan man se på TV under tiden - på varje cykel! Kanske skulle byta ut soffan hemma mot en sån - den börjar ändå bli sliten...
Går igenom programmet som Mathias satt ihop. Vissa maskiner går bra - andra är bara helt tok-mycket vikt på. Drar ner 5 kilo och kör vidare. Är så himla nöjd med mig själv. 2 gånger på samma vecka! Nu är detta snart en vana... *ler*

När jag kommer hem är Syster-yster och min gud- och systerson Robin hemma hos oss och busar. Vi tar en kaffe och jag kollar min telefon. Upptäcker att jag missat ett möte - jag är efterlyst - hur pinsamt som helst!
Får till slut tag på Jonas och Maria - de säger att det är ok. (De är för gulliga!) Robin får en alla-hjärtans-dag present innan han går hem - en hockeypyjamas.

Sedan åker jag på valledningen. Vi träffas än så länge en gång per månad och i andra arbetsgrupper däremellan. Vi spånar och planerar en massa kul saker. Kan inte avslöja vad - men förhoppningsvis ska det märkas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar